واکنش سرمربی چلسی به تصمیم‌های جنجال برانگیز VAR

واکنش سرمربی چلسی به تصمیم‌های جنجال برانگیز VAR

پایگاه خبری فوتبالی- مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی پس از مردود شدن گل اکسل دیساسی در دقایق پایانی مقابل آستون ویلا به تصمیم VAR واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته‌ی سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و آستون ویلا در ویلا پارک به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با نتیجه دو دو به پایان رسید. شاگردان پوچتینو در دقیقه ۹۵ توسط اکسل دیساسی به گل برتری نیز رسیده بودند اما گل به دلیل خطای بادیاشیل روی دیگو کارلوس مردود اعلام شد.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی به این تصمیم تیم داوری واکنش نشان داد و گفت: از بنظرم حضور VAR به فوتبال انگلیس آسیب زده است و وجهه فوتبال را تخریب کرده است. گل سوم درست بود. این غیرقابل باور و مضحک است. در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل منچسترسیتی پس از برخورد توپ به دست بازیکن سیتی هند شد ولی داور پنالتی نگرفت.

او در ادامه گفت: بعد از رد شد گل دیساسی، به داور چهارم گفتم چجوری این برخورد خطا بود؟ اگر همه‌ی برخوردهای حین بازی را با این دقت بررسی کنند بازی با ۲۲ نفر به پایان نخواهد رسید.

سرمربی آرژانتینی در مورد عملکرد تیم در بازی گفت: می‌توان گفت عملکرد ما در بازی خیلی خوب بود. در نیمه اول ما با دو گل خورده به رختکن رفتیم. آمدن به اینجا و بازی مقابل آستون ویلا سخت است بنابراین از عملکرد تیم خوشحال هستم.

۱۴۲۸