بایرلورکوزن ۲ - اشتوتگارت ۲؛ ادامه گل های ثانیه پایانی تیم بایرلورکوزن، این تیم بازنده نیست

بایرلورکوزن ۲ - اشتوتگارت ۲؛ ادامه گل های ثانیه پایانی تیم بایرلورکوزن، این تیم بازنده نیست

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۱ رقابت های بوندسلیگا آلمان با تساوی خانگی برای بایرلورکوزن برابر اشتوتگارت پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم بایرلورکوزن تیم نخست جدول رقابت های بوندسلیگا آلمان در هفته ۳۱ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود یعنی بای آرنا به مصاف تیم اشتوتگارت رفت و یک تساوی ۲-۲ را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول و علی رغم تلاش های دو تیم برای گلزنی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم تلاش دو تیم برای گلزنی بیشتر شد و هافبک های خلاق دو تیم بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند و در دقیقه ۴۹ این کریس فوریش وینگر ملی پوش آلمانی بود که اشتوتگارت را پیش انداخت و تنها ۷ دقیقه بعد و توسط دنیس اونداف اشتوتگارت به گل دوم هم رسید. در دقیقه ۶۱ امین عدلی یکی از گل های خورده را برای بایرلورکوزن جبران کرد اما بازی تا ثانیه های پایانی با برتری اشتوتگارت پیش رفت و بسیاری از هوادارن بایرلورکوزن نیز تیم خود را پس از ۴۵ بازی در آستانه اولین شکست فصل دیدند اما در دقیقه ۹۶ و ثانیه های پایانی روبرت اندریش هافبک میانی تیم ژابی آلونسو گل تساوی را زد تا بایرلورکوزن برای ۴۵ امین بازی پیاپی بدون شکست باقی بماند و در پایان ۹۰ دقیقه بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

با تساوی بایرلورکوزن این تیم با ۸۱ امتیاز کماکان تیم نخست جدول بوندسلیگا باقی ماند و اشتوتگارت هم با ۶۴ امتیاز تیم رده سوم جدول لیگ آلمان لقب گرفت.

۱۰۰۹