تنها باری که مورینیو به خاطر فوتبال گریه کرد

تنها باری که مورینیو به خاطر فوتبال گریه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از تلخ ترین تجربه های ژوزه مورینیو در دوران مربیگری اش بدون تردید به نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2011/12 بر می گردد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2011/12 به مصاف هم رفتند. در آن زمان ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید بود و یوپ هاینکس هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت. بازی رفت در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه پیروزی دو بر یک به سود بایرن مونیخ تمام شد. بازی برگشت را در سانتیاگو برنابئو رئال مادرید دو بر یک برد و کار به ضربات پنالتی پایان بازی کشید. در ضربات پنالتی، رونالدو، کاکا و راموس پنالتی های خود را خراب کردند و در نهایت رئال مادرید حذف شد.

ژوزه مورینیو در گفت و گویی که با آمازون پرایم درباره آن بازی داشت، گفت:" بعد از این که در آن بازی مقابل بایرن مونیخ شکست خوردیم، در راه خانه و در حال رانندگی گریه می کردم. ژرژ مندس با من تماس گرفت و به من گفت که به خانه رونالدو بروم چرا که حال او هم اصلا خوب نبود. حال من هم خوب نبود اما به خانه رونالدو رفتم. پس از آن شکست به معنای واقعی نابود شده بودیم. آن تنها باری بود که به خاطر فوتبال گریه می کردم. ما در آن زمان بهترین تیم اروپا بودیم. لالیگا را با شکستن رکورد بیشترین امتیاز و بیشترین گلِ زده فتح کرده بودیم. اگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسیدیم، لادسیما را برای رئال مادرید فتح می کردیم. بدترین شب دوران مربیگری من آن جایی رقم خورد که مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی باختیم."

1471