بازیکنان چلسی خواهان ماندن سرمربی خود هستند

بازیکنان چلسی خواهان ماندن سرمربی خود هستند

پایگاه خبری فوتبالی- از رختکن چلسی شنیده می‌شود با وجود عدم کسب نتایج مورد قبول هواداران توسط مائوریسیو پوچتینو در این فصل، بازیکنان چلسی کاملا پشت سرمربی خود ایستاده‌اند و خواهان ثبات سرمربی در این تیم هستند.

به گزارش فوتبالی، پس از باخت و حذف از جام حذفی انگلیس در اوایل هفته مقابل منچسترسیتی و پس از آن باخت سنگین پنج بر صفر مقابل حریف همشهری خود آرسنال در اواسط هفته، موج عظیمی از سوی هواداران چلسی مبنی بر اخراج مائوریسیو پوچتینو راه افتاده است.

با اینکه اوضاع در کادر مدیریتی چلسی در مورد ادامه کار با پوچتینو مشخص نیست؛ اما گزارش‌ها حاکی از آن است که بازیکنان چلسی به مدیریت اعلام کردند که آنها کاملا پشت مائوریسیو پوچتینو می‌مانند و اگر او از کار برکنار شود، واکنش‌هایی منفی بروز خواهند داد. بنظر می‌رسد مهارت‌های مدیریتی پوچتینو توسط بازیکنان چلسی مورد قدردانی است.

مائوریسیو پوچتینو خود بر این باور است که اندیشه‌های مدنظرش در فصل بعد نتیجه خواهد داد همانطور که او در فصل دوم خود با تاتنهام این کار را انجام داد.

حس می‌شود اعضای هیئت مدیره چلسی بر این باورند که مائوریسیو پوچتینو شایستگی این را دارد که در فصل بعد نیز سرمربی آبی‌ها باقی بماند، آن‌ها معتقد هستند که پوچتینو در این فصل با شرایط سختی کار کرده است.

۱۴۲۸