رضاییان در جمع بهترین‌های آسیا! رامین پس از حذف سپاهان هم می‌درخشد!

رضاییان در جمع بهترین‌های آسیا! رامین پس از حذف سپاهان هم می‌درخشد!

پایگاه خبری فوتبالی- با وجود حذف سپاهان در مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان آسیا، رامین رضاییان بازهم در جمع 5 بازیکن برتر این تورنمنت قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان که در فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نسبت به دیگر نمایندگان ایران یعنی نساجی و پرسپولیس عملکرد بهتری را داشت و توانست با کسب رتبه دوم در گروه خود به جمع شانزده تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند، با شکست در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال آماده ژرژ ژسوس از صعود به مرحله ¼ نهایی بازماند تا به این ترتیب شاگردان مورایس نتوانند به ماجراجویی خود ادامه بدهند.

بدون تردید بهترین بازیکن سپاهان در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا که تکلیف دو فینالیست آن به تازگی مشخص شده رامین رضاییان بود؛ مدافع راستی که علاوه بر عملکرد خوب در فاز تدافعی، در گلزنی و گلسازی هم برای نماینده خوش درخشید و نقش شایانی در صعود سپاهانی‌ها به دور حذفی مسابقات داشت. 

رضاییان که در همه 8 بازی این فصل سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت موفق به زدن 5 گل شد و 2 بار هم برای هم‌تیمی‌های خود گلسازی کرد در بیش از یک سوم از گل‌های سپاهانی‌ها اثر مستقیم داشت. چنین عملکردی نمی‌توانست از چشم کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا دور بماند.

رضاییان بعد از سوفیان رحیمی از العین، کرایسون از شاندونگ، محمد البریک از الهلال و کودجو لابا از العین با ثبت نمره 7/84 از سایت‌های معتبر آماری پنجمین بازیکن برتر این مسابقات تا پیش از برگزاری فینال می‌باشد که دستاورد بزرگی برای وی به شمار می‌آید.

9098