واکنش گواردیولا به رویارویی با کسی که گزینه هدایت بارسلونا بود

واکنش گواردیولا به رویارویی با کسی که گزینه هدایت بارسلونا بود

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب (پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران قرار است که در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و برایتون در ورزشگاه امریکن اکسپرس کامیونیتی که ورزشگاه خانگی باشگاه برایتون است به مصاف هم بروند و باید دید که چه اتفاقاتی در این دیدار رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی ، سرمربی برایتون در حال حاضر روبرتو دی زربی است. روبرتو دی زربی یکی از کسانی بود که به عنوان گزینه جانشینی ژاوی در بارسلونا نامش مطرح شده بود. برخی از رسانه ها ادعا کرده بودند که پپ گواردیولا روبرتو دی زربی را به خوان لاپورتا پیشنهاد داده است.

گواردیولا درباره رویارویی با روبرتو دی زربی گفت:" او هر فصلی که می گذرد بیشتر از قبل تحسین من را بر می انگیزد. سبک بازی و روشی که آن ها توپ را به گردش در می آورند همیشه به یک شکل است. او کاری فوق العاده در برایتون انجام داده است که حالا هم در حال ادامه دادن به آن است."

سرمربی سیتیزن ها در ادامه افزود:" یکی از سخت ترین بازی های فصل در انتظار ما خواهد بود. به خاطر نحوه بازی برایتون ما کار راحتی نخواهیم داشت. اگر بخواهم در تقویم خودم یکی از سخت ترین بازی ها را انتخاب کنم، بازی فردا یکی از آن ها خواهد بود."

1471