معنای حرف‌های اوسمار درباره بیرانوند؛ آلومینیوم شاید سپاهان حتما!

معنای حرف‌های اوسمار درباره بیرانوند؛ آلومینیوم شاید سپاهان حتما!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم توضیحات کوتاهی داد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس مهمان برنامه فوتبال برتر بود و محمد حسین میثاقی مجری این برنامه درباره مسائلی مختلفی با اوسمار صحبت کرد. یکی از این مسائل، مصدومیت علیرضا بیرانوند و استفاده از امیررضا رفیعی در چند مسابقه اخیر پرسپولیس بود. 

پرسپولیس در غیاب بیرانوند و با حضور رفیعی در دروازه در 3 مسابقه متوالی مقابل تیم‌های گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی و صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید. نکته جالب این بود که رفیعی در این 3 مسابقه گل نخورد و موفق شد دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد. او قبلا هم یک بار در بازی هفته هجدهم مقابل ذوب آهن کلین شیت کرده بود.

حالا اما پرسپولیس دو بازی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در پیش دارد. اول با آلومینیوم در اراک و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و دوم با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی. این دو مسابقه از این جهت مهم است که عدم نتیجه‌گیری در آنها می‌تواند باعث از دست رفتن دو جام برای پرسپولیس شود.

حالا سوال مهم این است که بیرانوند که گچ دستش را باز کرده است به این دو بازی می‌رسد یا نه. درست است که رفیعی در 4 بازی برای پرسپولیس کلین شیت کرده است اما بازی با آلومینیوم در اراک و بازی با سپاهان در تهران مسابقات دشواری هستند و کوچک‌ترین اشتباه از رفیعی می‌تواند تاوان سختی داشته باشد. 

برای همین هم علیرغم نمایش‌های خوبی که رفیعی داشته است هواداران پرسپولیس ترجیح می‌دهند بیرانوند در این دو بازی در دروازه پرسپولیس بایستد. اما چقدر احتمال دارد بیرو به این دو بازی برسد؟ شب گذشته اوسمار به این سوال پاسخ داد. پاسخ او البته محتاطانه بود و قاطعیتی در آن دیده نمی‌شد اما می‌شد یک برداشت تقریبی از آن داشت.

اوسمار گفت: «بیرانوند تمریناتش را با تیم شروع کرده است. اما هنوز باید به فیزیوتراپی ادامه بدهد. شاید شاید به جام حذفی نرسد اما برای بازی با سپاهان امیدواریم برسد.» این که اوسمار در حرفهایش دو بار از کلمه «شاید» استفاده کرد به احتمال زیاد به این معنی است که بیرانوند در بازی با آلومینیوم هم غایب خواهد بود. اما برای بازی با سپاهان به احتمال فراوان در اختیار کادر فنی خواهد بود و می‌تواند بازی کند.

1359