داور ویدیویی به داور ال کلاسیکو روی صحنه جنجالی چه گفت؟

داور ویدیویی به داور ال کلاسیکو روی صحنه جنجالی چه گفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از جنجالی ترین صحنه های ال کلاسیکو در دقیقه 28 بازی رقم خورد جایی که لامین یامال روی یک ضربه کرنر توپ را به سمت دروازه رئال مادرید هدایت کرد و آندری لونین این توپ را برگشت داد.

به گزارش فوتبالی ، بارسایی ها روی این صحنه معتقد بودند که توپ از خط دروازه رد شده است و به این ترتیب داور باید گل را به نفع بارسلونا اعلام کند. همین قضیه باعث شد تا داور بازی که سوتو گرادو بود با اتاق VAR وارد گفت و گو شد. سانچز مارتینز که در اتاق بازبینی ویدیویی نشسته بود، در جواب به داور بازی گفت:" هیچ مدرک واضحی نداریم که نشان بدهد توپ از خط دروازه رد شده است."

گوندوغان از داور خواست تا ساعتش را چک کند. در همین حین سوتو گرادو به گوندوغان گفت که لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد و باید از طریق VAR این صحنه بررسی شود. در ادامه داور ویدیویی گفت:" تصویر توپ را نداریم. بدن دروازه بان جلوی توپ را گرفته است." داور بازی در این هنگام به داور ویدیویی می گوید:" عجله ای نداریم چرا که این صحنه یک صحنه خیلی مهم است."

در ادامه سانچز مارتینز صحنه را از دوربین های مختلفی که در اختیار دارد بررسی می کند و به داور بازی می گوید:" دوربین دیگری که صحنه را دقیق تر نشان بدهد وجود ندارد. مدرکی برای عبور توپ از خط دروازه در کار نیست."

1471