ادامه تعقیب صدر جدول لیگ انگلیس توسط مردان کلوپ

ادامه تعقیب صدر جدول لیگ انگلیس توسط مردان کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، فولام و لیورپول به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، لیورپول در هفته گذشته رقابت های لیگ برتر انگلیس با شکست یک بر صفر مقابل کریستال پالاس از کورس قهرمانی تا حدودی عقب افتاد. حالا تیم کلوپ در تلاش است تا این عقب افتادگی را جبران کند. رقابت بر سر قهرمانی میان آرسنال، لیورپول و منچستر سیتی در حال حاضر در جریان است و باید دید که در نهایت کدام تیم به قهرمانی می رسد. منچستر سیتی باز هم مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به شمار می رود.

در این بازی ترنت الکساندر آرنولد، رایان گراون برخ و دیوگو ژوتا گل های لیورپول را به ثمر رساندند. تیموتی کاستانیه هم تک گل فولام را در این بازی به ثمر رساند.

یورگن کلوپ در حال حاضر در آخرین فصل حضور خود در لیورپول قرار دارد. تیم او فاتح جام اتحادیه شده است اما از رقابت های جام حذفی انگلیس و همچنین لیگ اروپا حذف شده است و امیدوار است که در لیگ برتر انگلیس بتواند به قهرمانی دست پیدا کند.

تماشای گل ژوتا

1471