مصدومیت لوکاکو، مصادف با رفع مصدومیت آزمون/ سردار در ترکیب اصلی رُم قرار می‌گیرد؟

مصدومیت لوکاکو، مصادف با رفع مصدومیت آزمون/ سردار در ترکیب اصلی رُم قرار می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال دارد دنیله ده‌روسی در بازی روز دوشنبه مقابل بولونیا، از مهاجم ایرانی‌اش در ترکیب اصلی استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، اگر به خاطر داشته باشید، دوم فروردین‌ماه بود که سردار آزمون در بازی مقابل ترکمنستان در چارچوب مقدماتی جام جهانی مصدوم شد و به ناچار زمین بازی را ترک کرد.

مصدومیت او در حالی اتفاق افتاد که توانسته بود در دقیقه 13 بازی، دروازه ترکمستان را باز کند و دومین گل تیم ملی را در این دیدار به ثمر برساند. اما در اواخر نیمه اول، به شدت از ناحیه پا احساس ناراحتی کرد و در نهایت جای خود را به امید نورافکن داد.

طبق بررسی‌هایی که بعدها به عمل آمد، مصدومیت آزمون "کشیدگی بخشی از همسترینگ پا" اعلام شد و کادر پزشکی تیم ملی تصریح کرد که این بازیکن باید حدود سه هفته استراحت کند.

بدین ترتیب سردار نه تنها بازی برگشت ایران مقابل ترکمنستان را از دست داد، بلکه نتوانست در چند دیدار پیاپی هم در ترکیب رُم حضور داشته باشد و لذا در بازی مقابل لچه، لاتزیو و میلان غایب بود.

در واقع آخرین بازی که سردار در ترکیب رُم حضور داشت، به 27 اسفند سال گذشته برمی‌گردد که رُم با نتیجه 1-0 از سد ساسولو عبور کرد و سردار در این بازی از دقیقه 86 وارد میدان شد.

هم اکنون، پس از گذشت بیش از یک ماه از غیبت آزمون در بازی‌ها سری‌آ، مصدومیت مهاجم تیم ملی برطرف شده و او آماده است تیمش را در بازی‌های پیش رو همراهی کند.

از سوی دیگر، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی رُم که مهره مورد علاقه ده‌روسی در خط حمله به شمار می‌رود، دچار آسیب‌دیدگی شده و نمی‌تواند مقابل بولونیا به میدان برود. همین موضوع، با واکنش رسانه‌های ایتالیایی رو به رو شده و از سردار به عنوان جانشین احتمالی لوکاکو در ترکیب جالوروسی یاد می‌شود؛ به عنوان مثال، سایت ایتالیایی «vocegiallorossa» در این باره نوشته: «آزمون بازیکن قابل اعتمادی است که می‌تواند جایگزین لوکاکو شود. با توجه به مصدومیت سردار، بازی دادن به او تصمیمی است که باید سرمربی رم بگیرد چون ممکن است بار دیگر آزمون دچار مصدومیت شود.»

این اخبار در حالی منتشر شده که دنیله ده‌روسی، سرمربی گرگ‌ها هم مصدومیت لوکاکو را تایید کرده گفته قرار است از سردار آزمون یا تامی آبراهام در خط حمله تیمش استفاده کند.

از آنجایی که سردار به تازگی از بند مصدومیت رها شده، بازی کردن او مقابل بولونیا می‌تواند تاحدودی ریسک به نظر برسد و باید دید آیا ده‌روسی این ریسک را خواهد پذیرفت یا خیر.

7474