عکس؛ خوشحالی گواردیولا و بازیکنان منچسترسیتی پس از صعود به فینال

عکس؛ خوشحالی گواردیولا و بازیکنان منچسترسیتی پس از صعود به فینال

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در دیدار نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس یا همان FA Cup موفق شد با نتیجه یک بر صفر چلسی را شکست بدهد و به این ترتیب راهی فینال این فصل از رقابت های جام حذفی انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی ، شاگردان پپ گواردیولا پس از این که از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند، حالا در رقابت های جام حذفی انگلیس توانستند یک برد روحیه بخش داشته باشند و قدری از تلخی شکست مقابل رئال مادرید را بکاهند.

منچستر سیتی با تک گل برناردو سیلوا در دقیقه 84 بازی بود که توانست چلسی را شکست بدهد و راهی فینال شود. این بازی هم یک بازی سنگین برای شاگردان پپ گواردیولا بود و آن ها به سختی توانستند چلسی را شکست بدهند.

پپ گواردیولا و شاگردانش پس از پیروزی مقابل چلسی در ورزشگاه ومبلی جشن صعود به فینال را برگزار کردند و به این ترتیب یک خوشحالی روحیه بخش داشتند.

حالا منچستر سیتی باید منتظر مشخص شدن حریف خودش در فینال جام حذفی انگلیس باشد. این حریف می تواند منچستر یونایتد و یا کاونتری سیتی باشد. روی کاغذ به نظر می رسد که شاهد دربی منچستر در فینال باشیم اما همه می دانیم که در مستطیل سبز هیچ چیز نشدنی و غیر ممکن نیست.

1470