پرسپولیسِ هجومی اوسمار دفاع کردن را هم خوب بلد است!

پرسپولیسِ هجومی اوسمار دفاع کردن را هم خوب بلد است!

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در ۱۰ بازی اخیر ایده‌آل بوده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که با هدایت اوسمار کاملا متحول شده است و در نوع بازی که ارائه می‌دهد واقعا تغییرات عمده‌ای نسبت به دوران حضور یحیی گل‌محمدی دارد همان طور که در فاز هجومی خوب کار می‌کند در خط دفاعی هم از انسجام مثال‌زدنی برخورددار است. 

شاید کمتر تیمی را دیده باشیم که وقتی در فاز هجومی عملکرد خوبی دارد در بخش تدافعی هم استحکام لازم را داشته باشد. شاید نمونه بارز آن استقلال تحت هدایت ساپینتو و استراماچونی باشد اما این قضیه برای پرسپولیس نسخه برزیلی هفته‌های اخیر کاملاً متفاوت بوده است! 

پرسپولیس که با هدایت اوسمار در اختلاف یک امتیازی با صدر جدول قرار دارد در ۱۰ مسابقه‌ای که در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی برگزار کرده علاوه بر این که در ۸ تای آن به برتری مقابل رقبای خود دست پیدا کرده است و تنها در دو بازی نتوانسته دست پر زمین مسابقه را ترک کند عملکرد خیره‌کننده‌ای در یک سوم عقب زمین خود داشته است و به جز بازی در برابر تیم‌های آلومینیوم و فولاد در همه بازی‌های دیگر خود کلین‌شیت کرده است و این اتفاق تحت شرایطی جذاب‌تر می‌شود که در ۳ بازی اخیر خود علیرضا بیرانوند را هم در قاب دروازه نداشته است!

پرسپولیس اوسمار که تا به اینجای کار در ۱۰ بازی موفق به زدن ۱۷ گل شده است و در هر مسابقه امید گل زیادی را خلق می‌کند به خوبی نشان داده که دفاع کردن را هم بلد است و به سختی دروازه‌اش باز می‌شود! 

۹۰۹۸