کاپیتان فصل آینده رئال مادرید چه کسی خواهد بود؟

کاپیتان فصل آینده رئال مادرید چه کسی خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید احتمالا فصل آینده کاپیتان جدیدی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، مارکا مدعی شده است که ناچو فرناندز در پایان فصل از رئال مادرید جدا می شود که لیگ آمریکا محتمل ترین مقصد برای این بازیکن است. ناچو می تواند تا پایان فصل دو جام دیگر (لالیگا و چمپیونزلیگ) را ببرد و به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شود.

در حال حاضر مودریچ و کروس کاپیتان های دوم و سوم رئال مادرید هستند اما ماندن هیچ کدامشان قطعی نیست. در حقیقت هر دو تا پایان فصل قرارداد دارند. رئال مادرید به بازیکن کروات پیشنهاد تمدید نداده و شانس جدایی این بازیکن در سن 39 سالگی خیلی زیاد است. از سویی رئالی ها به کروس پیشنهاد تمدید داده اند اما این بازیکن معمولا تصمیم های غیرمنتظره ای می گیرد و هیچ بعید نیست که تصمیم بگیرد که در اوج از فوتبال خداحافظی کند. وی در تابستان به یورو می رود و شاید تصمیم بگیرد که بعد از یورو کلا از فوتبال بازنشسته شود و در تیم دیگری بازی نکند.

در این شرایط ممکن است که دنی کارواخال دفاع راست رئال مادرید به کاپیتان اول رئال مادرید در فصل آینده تبدیل شود. بعد از او نیز بازیکنانی نظیر لوکاس وازکز، فدریکو والورده، تیبو کورتوا و وینیسیوس جونیور در صف کاپیتانی قرار دارند.

4125