عکسی که نیمار زیر فشار بدنسازی منتشر کرد

عکسی که نیمار زیر فشار بدنسازی منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که نیمار جونیور تصمیم دارد تا از فصل آینده دوباره به میادین برگردد و فعلا قصدی برای بازنشستگی و خداحافظی از دنیای فوتبال ندارد.

به گزارش فوتبالی ، نیمار جونیور که در حال حاضر بازیکن الهلال عربستان است، این فصل را به خاطر مصدومیت به طور کامل از دست داده است. برخی ها گفته بودند که ممکن است نیمار جونیور تصمیم بگیرد که از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما این اتفاق رخ نداده است و نیمار هم قصدی برای انجام چنین کاری ندارد.

نیمار جونیور به تازگی تصاویری را در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که در آن می بینیم مشغول تمرین بدنسازی است. او تصاویری از فشار بالای تمرینات بدنسازی به اشتراک گذاشته است و نوشته است:" یک روز کاری دیگر "

نیمار در حال حاضر 32 سال سن دارد. برخی ها معتقد هستند که او خیلی زود فوتبال اروپا را ترک کرد و برخی ها هم اعتقاد دارند که دوران نیمار دیگر تمام شده است و بهترین سال های دوران حرفه ای او پشت سر گذاشته شده اند. نیمار سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با بارسلونا در سال 2015 دارد اما پس از آن هرگز در این رقابت ها قهرمان نشد و در تابستان 2023 هم به طور کامل فوتبال اروپا را ترک کرد.

1471