پیش‌بازی ذوب‌آهن - آلومینیوم؛ به وقت میانه جدول

پیش‌بازی ذوب‌آهن - آلومینیوم؛ به وقت میانه جدول

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و آلومینیوم دیداری میانه جدولی بین دو تیم هم‌امتیاز است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، ذوب‌آهن در اصفهان میزبان آلومینیوم است. دیداری که در بازی رفت با تساوی یک بر یک در اراک به پایان رسید.

ذوبی‌ها در شرایطی که با برد پر گل خارج از خانه مقابل تراکتور کمی از بحران خارج شدند، باید پس از تحمل شکست در دربی اصفهان، در فولادشهر به مصاف آلومینیوم اراک بروند. البته سبزپوشان اصفهانی این فصل برخلاف بازی‌های خارج از خانه، در فولادشهر چندان نتایج خوبی نگرفته‌اند و باید دید پس از متحمل شدن چهار باخت خانگی پشت سر هم، بالاخره می‌توانند در ورزشگاه خودی موفق به کسب امتیاز شوند یا نه.

در سمت مقابل آلومینیوم اراک قرار دارد که همانند ذوب‌آهن ۳۰ امتیازی است و در رده‌های میانه جدول حضور دارد. ایرالکو هم از جمله تیم‌هایی است که با شروع سال جدید بردی به دست نیاورده و باید دید در این مسابقه چه عملکردی خواهد داشت.

نکته جالب از تقابل‌های لیگ برتری دو تیم اینکه آلومینیوم هیچ‌گاه در لیگ برتر موفق به شکست ذوب‌آهن نشده و حاصل رویارویی‌های دو تیم پنج تساوی و دو برد برای گاندوهاست. 

نکته امیدوارکننده دیگر برای ذوبی‌ها اینکه محمد ربیعی در تقابل با همتای خود در آلومینیوم یعنی مجتبی حسینی هم هیچ‌گاه نباخته است.

نتیجه هفته گذشته: ذوب‌آهن با یک گل در دربی اصفهان مغلوب سپاهان شد و آلومینیوم با همین نتیجه در اراک به استقلال باخت.

وضعیت در جدول: ذوب‌آهن با ۳۰ امتیاز و تفاضل گل ۱- در رده هشتم جای دارد و آلومینیوم با همین امتیاز و تفاضل گل ۵- دهم است.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران

ذوب‌آهن - آلومینیوم اراک

یکشنبه ۲ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

تیم داوری: سعید رحیمی‌مقدم، حسن انتظاری، امید افخمی و شاهین یزدانی

1997