ماجرای آل کثیر و کنعانی‌زادگان؛ گل‌هایی برای خوشحالی نکردن! (عکس)

ماجرای آل کثیر و کنعانی‌زادگان؛ گل‌هایی برای خوشحالی نکردن! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دو گل از 3 گل پرسپولیس به صنعت نفت آبادان توسط بازیکنان جنوبی این تیم زده شد. 

به گزارش فوتبالی، دیدار حساس تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. با این برد پرسپولیس 52 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

گل اول پرسپولیس روی سانتر امید عالیشاه و ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر زده شد. عیسی آل کثیر روی پاس مهدی ترابی موفق شد گل دوم را بزند و محمد حسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالنی برای سومین بار دروازه صنعت نفت را باز کرد.

فرشاد فرجی و عیسی آل کثیر دو بازیکن پرسپولیس هستند که قبلا در صنعت نفت بازی کرده‌اند. آل کثیر حتی موفق شد در صنعت نفت به عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران هم برسد. 

برخی بازیکنان هم مثل محمد حسین کنعانی زادگان اصالتا خوزستانی هستند. کنعانی‌زادگان متولد شهر ماهشهر است. امروز کنعانی زادگان و آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل صنعت نفت قرار گرفتند و فرشاد فرجی هم بین دو نیمه به جای گئورگی گولسیانی وارد زمین شد.

جالب این که دو گل از 3 گل پرسپولیس مقابل صنعت نفت را بازیکنان جنوبی این تیم زدند و هر دو گلزن جنوبی پرسپولیس هم به احترام تیم استان‌شان و هواداران صنعت نفت بعد از گل شادی خاصی انجام ندادند.

عیسی بعد از گلی که زد فقط چند قدم دوید و با نزدیک شدن همبازیانش به حلقه شادی، فقط دستانش را بالا برد. کنعانی‌زادگان هم بعد از گلی که از روی نقطه پنالتی زد چند قدم به آرامی دوید و دستانش را بالا برد و اصلا به سمت شادی گل همیشگی‌اش نرفت.

1359