چرا سرمربی آلمانی از گزینه‌های هدایت بارسلونا کنار رفت؟

چرا سرمربی آلمانی از گزینه‌های هدایت بارسلونا کنار رفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا برنامه ای برای آوردن هانسی فلیک به عنوان جانشین ژاوی هرناندز ندارد و این سرمربی آلمانی قرار نیست که سرمربی بعدی آبی و اناری ها باشد.

به گزارش فوتبالی ، به نظر می رسد که رفتن ژاوی هرناندز از بارسلونا در انتهای فصل جاری قطعی باشد. پس از حذف شدن بارسلونا از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، مدیران بارسلونا دیگر مثل سابق تمایلی با مذاکره با ژاوی برای نگه داشتن او ندارند.

یکی از نام هایی که پیرامون نیمکت بارسلونا مطرح شده بود، هانسی فلیک سرمربی سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ بود. این گزینه برای بارسلونا یک گزینه رد شده است و او قرار است سرمربی بعدی بارسلونا باشد.

به نقل از موندو دپورتیوو، مدیران بارسلونا با توجه به این که هانسی فلیک هیچ شناختی از باشگاه بارسلونا و فلسفه بارسلونا ندارد و این که او تاکنون در لالیگا کار نکرده است و آشنایی نزدیکی با این لیگ ندارد، نام او را از میان گزینه های مربیگری بارسلونا خط زده اند.

باید دید که در نهایت چه کسی سرمربی بارسلونا خواهد شد. به تازگی نام رافائل مارکز در نزدیکی های نیمکت بارسلونا به گوش رسیده است و برخی ها معتقدند که او سرمربی بعدی بارسلونا خواهد بود.

1470