چه بازیکنانی ممکن است بایرن مونیخ را در پایان فصل ترک کنند؟

چه بازیکنانی ممکن است بایرن مونیخ را در پایان فصل ترک کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می رسد در پایان فصل و همزمان با خروج توماس توخل از بایرن مونیخ یک خانه تکانی اساسی در این باشگاه مورد انتظار خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه بیلد باشگاه بایرن مونیخ احتمالا تصمیم دارد تا در پایان فصل جاری بوندسلیگا با برخی از بازیکنانی که عملکرد ضعیفی در فصل جاری داشتند قطع همکاری کند که در این بین نام چند بازیکن مطرح هم دیده می شود. در این مورد به نظر می رسد باشگاه بایرن مونیخ هیچ هراسی از خانه تکانی و فروش بازیکنان اسم و رسم دار خود ندارد. لیست اعلام شده به این شرح است:

۱) کینگزلی کومان که اگر پیشنهادی حدود ۷۰ میلیون یورویی به تیم آلمانی ارائه شود بایرن‌ مونیخ آماده مذاکره خواهد بود و خود این بازیکن نیز علاقه دارد تا به فوتبال اسپانیا یا انگلیس برود.

۲) نفر دوم این لیست احتمالی یاشوا کیمیش است که برای تمدید قرارداد باید دستمزد خود را کاهش دهد و تا به امروز نظرات درباره قبول تصمیم توسط او منفی است.

۳) بازیکن سابق منچسترسیتی و شالکه یعنی لروی سانه برای تمدید قرارداد باید دستمزد خود را کاهش دهد و برخلاف کیمیش درباره قبول تصمیم توسط او شرایط مثبت است اما ممکن است با یک پیشنهاد خوب نظر باشگاه برای حفظ او تغییر کند.

۴) دایو اوپامکانو فرانسوی که از وضعیت خود در بایرن مونیخ ناراضی است و مدافع تیم ملی فرانسه و بازیکن سابق لایپزیگ از مدیران برنامه خود درخواست گفتگو با مدیران باشگاه و سرمربی بعدی را داشته است.

۱۰۰۹