باز هم سانتر جلالی و گل بلانکو؛ چه زوج خطرناکی!

باز هم سانتر جلالی و گل بلانکو؛ چه زوج خطرناکی!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال برای سومین بار در این فصل روی همکاری دو بازیکنش به گل رسید.

به گزارش فوتبالی، نیمه اول بازی تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال که در اراک برگزار می‌شود با یک گل به سود استقلال پایان یافت. استقلال در دقیقه 1+45 با ضربه سر گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی‌اش به گل رسید.

در دقیقه 1+45 جلال‌الدین ماشاریپوف از سمت چپ به سمت دروازه آلومینیوم حرکت کرد و با یک پاس خوب ابوالفضل جلالی را در سمت چپ صاحب توپ کرد. جلالی هم بدون هیچ حرکت اضافه‌ای با یک سانتر دیدنی مواج توپ را روی دروازه فرستاد. 

بلانکو که در منطقه مناسبی جاگیری کرده بود با یک ضربه سر توپ را به سمت گوشه دروازه احمد گوهری زد. گوهری با یک شیرجه تماشایی توپ را برگردادند اما به نظر می‌رسید توپ از خط دروازه عبور کرده است.

لحظاتی بعد هم داور سوت زد و وسط زمین را نشان داد و این به معنای تایید گل استقلال بود. هر چند بازیکنان و کادر فنی آلومینیوم به این تصمیم اعتراض داشتند اما مرور صحنه آهسته نشان می‌داد داور تصمیم درستی گرفته است.

نکته جالب درباره گل استقلال این است که باز هم توسط بلانکو و با ارسال ابوالفضل جلالی زده شد. این برای سومین بار در این فصل است که استقلال با همکاری این دو نفر به گل می‌رسد. 

اولین بار در بازی   با تراکتور در ورزشگاه آزادی تهران بود که استقلال با سانتر جلالی و ضربه سر بلانکو به گل دوم رسید. هفته گذشته در بازی استقلال و مس رفسنجان هم همین اتفاق افتاد و با سانتر جلالی و ضربه سر دیدنی بلانکو گل اول استقلال زده شد. امروز هم سومین گل استقلال روی همکاری این دو نفر زده شد. 

1359