پاشیدن نمک روی زخم لیورپولی‌ها توسط مهاجم منچستریونایتد

پاشیدن نمک روی زخم لیورپولی‌ها توسط مهاجم منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - راسموس هویلوند ستاره دانمارکی منچستریونایتد به شکست تحقیرآمیز لیورپول در لیگ اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب از دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا، تیم های لیورپول و آتالانتا در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت، شاگردان گاسپرینی دست به کار بزرگی زدند و قرمزها را با حساب سه بر صفر در ورزشگاه خانگی شکست دادند تا از شانس بسیار زیادی برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر برخوردار باشند. جیانلوکا اسکاماکا (2 بار) و ماریو پاسالیچ 3 گل آتالانتا را در این بازی حساس به ثمر رساندند و حالا لیورپول مجبور است برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی، در ایتالیا با اختلاف حداقل 3 گل به پیروزی برسد تا بازی را در وقت های قانونی نبازد.

به نقل از سایت گل، حالا راسموس هویلوند ستاره دانمارکی منچستریونایتد که در تابستان گذشته با رقم 72 میلیون پوند از آتالانتذ خریداری شد با انتشار یک استوری از بازیکنان آتالانتا در اینستاگرام درباره بازی نوشت: "هیچ وقت تسلیم نشو." 

کلوپ در بازی دیشب، 6 تغییر در ترکیب اصلی اش به وجود آورد و حتی بازیکنان گلزنی مثل محمد صلاح را نیمکت نشین کرد. لیورپول در لیگ برتر انگلیس در کورس قهرمانی با تیم های آرسنال و منچسترسیتی قرار دارد.

4416