رکورد جالبی که سیتیزن‌ها مقابل رئال مادرید به ثبت رساندند

رکورد جالبی که سیتیزن‌ها مقابل رئال مادرید به ثبت رساندند

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا یک رکورد جالب توجه از خود به جای گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در فصل گذشته موفق شد برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای خود کند و حالا در این فصل نیز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. آن‌ها شب گذشته در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در برابر رئال مادرید به میدان رفتند که یک تساوی ارزشمند و پرگل به دست آوردند.

منچسترسیتی در حالی در این بازی با نتیجه مساوی متوقف شده بود که در هر 8 بازی قبلی خود برنده از میدان خارج شده بود و منچسترسیتی پس از 10 بازی پیاپی در لیگ قهرمانان متوقف شد. آخرین تیمی که توانسته بود از منچسترسیتی شکست نخورد، همین رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته بود که آن بازی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسیده بود.

اما منچسترسیتی یک رکورد جالب پس از بازی دیشب به ثبت رساند. شاگردان گواردیولا موفق شدند 3 بار دروازه آندری لونین، گلر اوکراینی رئال مادرید را باز کنند. نکته جالب این است که سیتیزن‌ها در همه 8 بازی قبلی‌شان در لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری، به همه حریفان خود 3 گل زده بودند و حالا توانستند این روند را ادامه دهند و یک بار دیگر به حریف خود 3 گل زدند.

اگر منچسترسیتی برای بازی برگشت هم بخواهد به این روند ادامه دهد، کار برای رئال مادرید دشوار خواهد بود؛ چرا که جبران 3 گل در ورزشگاه اتحاد تقریبا غیرممکن است.

1428