عکس؛ هوادار رئال مادرید امباپه را بهترین بازیکن دنیا می‌داند

عکس؛ هوادار رئال مادرید امباپه را بهترین بازیکن دنیا می‌داند

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از هواداران رئال مادرید یک نماد ویژه از کیلیان امباپه را با خودش به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برده بود.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته رئال مادرید و منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی سه بر سه تمام شد.

در تصویری که از یکی از هواداران رئال مادرید که به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفته بود، منتشر شده است، می بینیم که او یک شال ویژه را با خودش به ورزشگاه برده است که روی آن نوشته شده است:" بهترین در دنیا، امباپه "

کیلیان امباپه در آخرین فصل حضورش در پی اس جی قرار دارد و به نظر می رسد که به زودی راهی رئال مادرید شود. هواداران رئال مادرید از حالا او را بازیکن خودشان می دانند و به این شکل از او استقبال کرده اند.

کیلیان امباپه امشب به همراه پاری سن ژرمن قرار است که با بارسلونا روبرو شود. اگر امباپه مقابل بارسلونا خوش بدرخشد میان هواداران رئال مادرید محبوبیت ویژه ای پیدا می کند و با این محبوبیت پا به سانتیاگو برنابئو می گذارد. البته ممکن است در ادامه فصل پی اس جی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با هم روبرو شوند. البته این قضیه صرفا یک احتمال است.

1470