عکس؛ خوشحالی ستاره برزیلی رئال مادرید به سبک رونالدو

عکس؛ خوشحالی ستاره برزیلی رئال مادرید به سبک رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی سه بر سه رسیدند.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی رودریگو گوئس وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد خوبی داشت. او که 72 دقیقه بازی کرد، در دقیقه 14 بازی موفق شد روی یک ضد حمله، روی پاس وینیسیوس جونیور دروازه منچستر سیتی را باز کند. رودریگو گوئس پس از گلزنی مقابل تیم پپ گواردیولا خوشحالی جالبی را از خودش ارائه داد. رودریگو پس از این گل به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد. البته این اولین بار نیست که رودریگو گوئس به سبک کریس رونالدو خوشحالی می کند. او قبلا هم این کار را انجام داده است. حتی وینیسیوس جونیور هم به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرده است.

به نظر می رسد که تاثیر کریس رونالدو همچنان در رئال مادرید وجود دارد و مهاجم های این تیم پس از گلزنی در بازی های بزرگ به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی خود را انجام می دهند.

با تساوی سه بر سه رئال مادرید مقابل منچستر سیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، اکنون همه چیز به بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر کشیده شده است.

1470