بارسلونا طلسم پنج ماه شکست ناپذیری یاران امباپه را می‌شکند؟

بارسلونا طلسم پنج ماه شکست ناپذیری یاران امباپه را می‌شکند؟

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت ایران قرار است پاری سن ژرمن و بارسلونا در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم بروند و به این ترتیب بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا بدون تردید کار سختی مقابل پاری سن ژرمن خواهد داشت چرا که شاگردان لوییز انریکه خیلی وقت است که طعم شکست را نچشیده اند. در حقیقت پی اس جی پنج ماه است که در هیچ دیداری نباخته است.

آخرین باخت پاری سن ژرمن در این فصل به هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا بر می گردد جایی که پی اس جی در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه دو بر یک مقابل میلان شکست خورد. پس از آن بازی پاری سن ژرمن هرگز در هیچ کدام از رقابت ها شکست نخورده است.

یاران کیلیان امباپه در این فصل از رقابت ها به دنبال فتح سه گانه هستند. همه می دانیم که هدف اصلی پاری سن ژرمن قهرمان شدن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است. پی اس جی از مدت ها قبل این هدف را دنبال می کند و هنوز نتوانسته است به آن برسد. با توجه به این که این فصل آخرین فصل حضور کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن است باید دید که آن ها بالاخره به آرزو و رویای خود می رسند یا خیر.

1470