یوونتوس به دنبال جذب مدافع چپ بولونیا در تابستان

یوونتوس به دنبال جذب مدافع چپ بولونیا در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه یوونتوس در نقل و انتقالات تابستان به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و از ریکاردو کالافیوری مدافع بولونیا از گزینه‌های جدی بیانکونری برای این پست نام برده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، در هیاهوی نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی، یوونتوس یکی از تیم‌های بزرگ سری آ در برنامه ریزی برای جذب ریکاردو کالافیوری، مدافع ۲۱ ساله بولونیا است.

ریکاردو کالافیوری در این فصل به عنوان یک بازیکن تاثیرگزار برای بولونیا در سری آ ظاهر شده و چشم باشگاه‌های سراسر ایتالیا را به خود جلب کرده است. این مدافع چپ ۲۱ ساله تحت هدایت تیاگو موتا، سرمربی بولونیا شکوفا شده و توانایی های دفاعی و هجومی خود را به نمایش گذاشته است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، باشگاه یوونتوس تلاش‌های خود را برای امضای قرارداد با کالافیوری افزایش می‌دهد و ایده آمدن او به تورین باعث تقویت تیم می‌شود. به نظر می‌رسد خود این بازیکن در مورد پیوستن به یوونتوس علاقه دارد و همین موضوع به مذاکرات سرعت می‌بخشد.

خرید کالافیوری یک حرکت استراتژیک توسط یوونتوس است با توجه به جدایی احتمالی الکس ساندرو مدافع چپ برزیلی این تیم در تابستان، کالافیوری می‌تواند جایگزین مناسبی برای او باشد.

در حالی که بولونیا ارزش کالافیوری را بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو ارزیابی می‌کند، یوونتوس در حال بررسی راه های مختلف برای تسهیل این انتقال است. یکی از احتمالات، گنجاندن بازیکنانی مانند فابیو میرتی و هانس نیکولوسی کاویگلیا در این قرارداد است که در عین حال، بار مالی یوونتوس را کاهش می‌دهد و جایگزین‌هایی برای بولونیا فراهم می‌کند.

حال بنظر می‌رسد توافق بین دو تیم بر سر انتقال کالافیوری انجام خواهد شد و باید تا انجام قطعی این انتقال تا تابستان منتظر بود.

۱۴۲۸