خطیر: سیلوا رایگان بازی می‌کند

خطیر: سیلوا رایگان بازی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- حل کردن پرونده شکایت رافائل سیلوا و بازگشت او به استقلال یکی از افتخارات خطیر است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات بازی استقلال مقابل مس رفسنجان این بود که نکونام با یک تغییر عجیب در ترکیب به میدان رفت. رافائل سیلوا یکی از ارکان اصلی خط دفاعی استقلال در این بازی جای خود را به سلیمی داد. احتمالا کند بودن این مدافع مقابل بازیکنان سرعتی مس دلیل این تصمیم نکونام بوده است. سیلوا همچنین سوژه بخشی از صحبت‌های علی خطیر در پاسخ به نکونام بود.

رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال یکی از طلبکاران این تیم بود که بابت این فصل قرارداد داشت و حتی اگر در خانه می‌نشست، پولش را کامل می‌گرفت. در نیم فصل و وقتی که مدیران استقلال نتوانستند بازیکنان مد نظر نکونام را جذب کنند با استفاده از همین شرایط نکونام مجوز بازگشت سیلوا را صادر کرد.

مدیرعامل آبی‌ها از بازگرداندن این مدافع به عنوان یکی از دستاوردهای مثبت خود در مدیریتیش همیشه یاد کرده است. بازیکنی که قرار بود از استقلال جدا شود و قراردادش را دریافت کند اما با تصمیم خطیر اتفاق دیگری افتاد.

مدیرعامل استقلال در این باره گفت: «سیلوا یک فصل و نیم در استقلال می‌ماند و در تقریبا رایگان بازی می‌کند. این کار راحت نبود و مشابه این اتفاق را ندیده‌اند. نمی‌گویم کار فوق‌العاده‌ای کردیم اما ساعت‌ها وقت گذاشتیم تا این اتفاق بیفتد.»

4326