توافق شفاهی مدیران لیورپول و سرمربی موفق اسپورتینگ پرتغال

توافق شفاهی مدیران لیورپول و سرمربی موفق اسپورتینگ پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از این‌که انتقال ژابی آلونسو به لیورپول منتفی شد، روبن آموریم تبدیل به اصلی‌ترین گزینه قرمزهای مرسی ساید شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از این‌که یورگن کلوپ به صورت رسمی اعلام کرد در پایان فصل از جمع لیورپولی‌ها جدا می‌شود و به دوران 9 ساله خود در بندر مرسی ساید پایان می‌دهد، مدیران باشگاه انگلیسی گزینه‌های مختلفی را برای جانشینی سرمربی آلمانی خود بررسی کردند.

در ابتدا، ژابی آلونسو، سرمربی اسپانیایی موفق این فصل بایرلورکوزن گزینه اصلی لیورپول بود. هافبک سابق لیورپول که در حال حاضر هدایت تیم صدرنشین بوندسلیگا را بر عهده دارد، با نمایش خیره‌کننده‌اش باعث شد تا باشگاه‌های زیادی از جمله لیورپول و بایرن مونیخ به دنبال به خدمت گرفتن او باشند.

اما در نهایت، آلونسو تصمیم گرفت در پایان این فصل از بایرلورکوزن جدا نشود و حداقل یک فصل دیگر به دورانش در این باشگاه ادامه دهد. بعد از این‌که این خبر منتشر شد، مدیران لیورپول به سراغ گزینه‌های دیگری رفتند.

روبرتو دی زربی، یولیان ناگلزمن و روبن آموریم که همگی‌شان سرمربیان جوان موفق فوتبال اروپا هستند به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی یورگن کلوپ معرفی شدند و حالا آموریم پرتغالی، جلوتر از سایر گزینه‌ها به قبول هدایت لیورپول نزدیک است.

به گزارش فلوریان پلاتنبرگ، خبرنگار مشهور آلمانی، لیورپول و روبن آموریم به صورت شفاهی به توافق رسیدند. شنیده‌ها حاکی از آن است که آموریم فصل آینده به لیورپول خواهد آمد و در هفته‌های اخیر سران باشگاه نیز به دنبال او بودند. قرارداد تعیین شده تا سال ۲۰۲۷اعتبار خواهد داشت.
 
همچنان مذاکرات نهایی با اسپورتینگ لیسبون ادامه دارد و این انتقال کار های بیشتر دارد که باید طی شود و این امکان وجود دارد که در این مرحله این معامله و انتقال منتفی شود.

1428