پیولی گزینه اول میلان در فصل آینده

پیولی گزینه اول میلان در فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی- شانس سرمربی میلان برای ماندن در تیم میلان در فصل آینده بیش از پیش شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر توتو اسپورت شانس باقی ماندن استفانو پیولی سرمربی میلان برای باقی ماندن روی نیمکت این تیم به شدت بالا رفته اما هنوز مذاکره ای برای تمدید قرارداد انجام نشده است. گفته شده در پایان فصل تصمیم گیری خواهد شد که آیا پیولی در روسونری باقی خواهد ماند یا خیر و البته در این مورد باید افرادی مانند کاردیناله فورلانی، مونکادا، داوتاویو و ابراهیموویچ هم نظر بدهند.

در مورد جانشینان احتمالی پیولی گفته می شد سرمربی بولونیا یکی از اصلی ترین گزینه ها است اما تیاگو توافق اولیه را با یوونتوس انجام داده و چندین مربی مطرح دیگر هم همچنان در رادار روسونری هستند. گفته شده در صورتی که میلان تصمیم به اخراج استفانو پیولی بگیرد او به یکی از گزینه های ناپولی تبدیل می‌شود و می تواند جانشین سرمربی ناپولی شود.

آریگو ساکی مربی نامدار سابق میلان در مورد ماندن پیولی چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود: "به نظر من پیولی باید بماند و تیمی که او قهرمان کرد هزینه بسیار کمتری نسبت به حریفان پرداخت کرده بود و این مسئله به شایستگی او و بازیکنان بر می‌گردد. در این فصل پیولی نشان داد که می‌داند چگونه از دوران بحران خارج شود و شرایط را به خوبی سازماندهی کند."

۱۰۰۹