عکس؛ تشکر ستاره میلان از توصیه مسئول تدارکات تیمش!

عکس؛ تشکر ستاره میلان از توصیه مسئول تدارکات تیمش!

پایگاه خبری فوتبالی - کریسیتین پولیشیچ به نظر می رسد که منبع ویژه ای در زمینه دریافت توصیه در رختکن میلان دارد چرا که ملی پوش آمریکایی پس از گل اخیرش از مسئول تدارکات روسونری ها با یک استوری ایسنتاگرامی تشکر کرد!

به گزارش فوتبالی، شاید برخی با دیدن سریال "تد لسو" تصور کنند که فقط در فیلم ها و سریال ها ممکن است که مسئول تدارکات تیم بتواند به بازیکنان توصیه های فنی بدهد اما این اتفاق در واقعیت هم تکرار شده و پولیشیچ پس از گل اخیرش از تدارکاتچی رختکن میلان تشکر کرده است!

پولیشیچ در فصل 24-2023 عملکرد خوبی در میلان داشته و سیزده گل در کل تورنمنت ها زده تا بهترین رکورد دوران فوتبالش را داشته باشد. او قابلیت حضور در پست های مختلفی را دارد و در این فصل در ترکیب روسونری ها توانسته شکوفا شود و نمایش درخشانی داشته است.  در حقیقت کریستین در پست های هافبک هجومی و مهاجم کاذب بازی می کند و به نظر می رسد که روسونری ها با خریدنش از چلسی، تصمیم درستی گرفته اند.

پولیشیچ پس از پیروزی میلان مقابل لچه، از هشام حسن، مسئول تدارکات رختکن میلان تشکر کرد. در حقیقت این تدارکاتچی، تصویری از گل اخیر پولیشیچ منتشر کرده بود و نوشته بود:" باز هم با پای چپ." که ستاره آمریکایی در پیامی اینستاگرامی در جوابش نوشت:" همیشه به حرفت گوش می دهم!"

4125