سرمربی آس رم: بردن دربی به عنوان سرمربی حس دیگری دارد

سرمربی آس رم: بردن دربی به عنوان سرمربی حس دیگری دارد

پایگاه خبری فوتبالی- دنیله ده روسی سرمربی رم پس از پیروزی یک بر صفر در دربی شهر رم اعتراف کرد که پیروزی در دربی برابر رقیب همشهری خود لاتزیو به عنوان مربی احساس متفاوتی داشت.

به گزارش فوتبالی، دیشب و در چارچوب هفته‌ سی‌ویکم سری آ ایتالیا، دو تیم رم و لاتزیو استادیوم المپیکو شهر رم دربی این شهر را برگزار کردند و این بازی با تک گل جیانلوکا مانچینی به سود رم به پایان رسید.

ده روسی سرمربی رم در مورد عملکرد تیمش در بازی صحبت کرد و توضیح داد که هنوز جای پیشرفت دارد. او گفت: برد در دربی همیشه عالی است، اما به عنوان یک مربی کمی متفاوت است. از آخرین پیروزی رم در این مسابقه مدتی می‌گذرد. در طول بازی من حواس‌م را پرت‌تر دیدم. تنش بسیار بیشتری وجود داشت. حتی از داور چهارم پرسیدم که آیا تابلو شکسته است، زیرا به نظر می‌رسید زمان متوقف شده است. در ادامه بازی، بازیکنان به سمت سکوها رفتند و مرا به آنجا بردند و از چند آغوش گرفتن با هواداران لذت بردم.

با آمار ۸ برد در ۱۱ مسابقه تحت نظر ده روسی در مورد اثر او بر فرم اخیر رم پرسیده شد: من از تعریف از خود بیزارم. این فرصت به دست من رسید، فرصتی فوق العاده برای مربیگری بازیکنان با استعداد و این گاهی اوقات از عیب‌های من چشم پوشی می‌کند. هنوز جای پیشرفت وجود دارد، اما شایستگی‌هایی نیز وجود دارد. نمی‌خواهم با من به عنوان یک فوتبالیست سابق رفتار شود، بلکه دوست دارم به عنوان یک مربی واقعی با من رفتار شود.

رم در حال حاضر با ۵۵ امتیاز پس از ۳۱ بازی در رتبه پنجم سری آ قرار دارد و در رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده رقابت می‌کند.

۱۴۲۸