پیروزی آسان روسونری در ایستگاه سی و یکم سری آ

پیروزی آسان روسونری در ایستگاه سی و یکم سری آ

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم سری آ، میلان موفق شد با 3 گل لچه رده سیزدهمی را مغلوب کند.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای هفته سی و یکم سری آ، آث میلان و لچه، یعنی تیم‌های دوم و سیزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های سری آ در ورزشگاه سن سیرو به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت روسونری موفق شد با 3 گل از سد حریف خود عبور کند. میلان با این پیروزی جایگاه خود را در رده دوم تثبیت کرد.

شاگردان استفانو پیولی، تنها 6 دقیقه زمان لازم داشتند تا گل نخست را به ثمر برسانند. قرمزومشکی‌پوشان شهر میلان با گل کریستین پولیسیچ و پاس گل ساموئل چوکوئزه نیجریه‌ای از لچه پیش افتادند. میلانی‌ها پس از این گل عقب نکشیدند و به حملات خود ادامه دادند تا این‌که در بیستمین دقیقه، توانستند با گل اولیویه ژیرو اختلاف را دو برابر کنند. یاسین عدلی این گل را برای ستاره فرانسوی روسونری ساخته و پرداخته کرد.

در دقایق پایانی نیمه نخست، نیکولا کرستوویچ، مهاجم 24 ساله و مونته‌نگرویی لچه از زمین مسابقه اخراج شد تا کار برای لچه سخت‌تر هم شود.

در نیمه دوم، میلان در پی مدیریت و اداره بازی بود و به فشار حملات خود اضافه نکرد. آن‌ها پنج‌شنبه بایستی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در مقابل آ اس رم به میدان بروند و نخواستند در این بازی از همه توان خود استفاده کنند.

در پنجاه و هفتمین دقیقه بازی، یاسین عدلی یک بار دیگر برای میلان گل‌سازی کرد و این بار رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان بود که پاس او را به گل تبدیل کرد.

1428