یک گزینه جالب در لیست نامزدهای مربیگری بارسلونا

یک گزینه جالب در لیست نامزدهای مربیگری بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا شرایط آندونی ایرائولا، سرمربی بورنموث را زیر نظر گرفته و از او به عنوان یکی از جانشین های احتمالی ژاوی هرناندز نام برده می شود.

به گزارش فوتبالی، در اواخر ماه ژانویه، ژاوی هرناندز به صورت رسمی اعلام کرد در پایان فصل از سمت مربیگری بارسا کناره گیری خواهد کرد و حالا جست و جوی خوان لاپورتا و دکو برای پیدا کردن یک سرمربی باکیفیت آغاز شده است. در ماه گذشته، تمرکز رسانه ها روی نام هانس دیتر فلیک سرمربی سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ بود و حتی گفته می شد فلیک در حال سپری کردن آموزش زبان اسپانیایی است. 

اما حالا نام آندونی ایرائولا در لیست خوان لاپورتا دیده می شود. ایرائولا در ابتدای فصل نزدیک بود از بورنموث اخراج شود، اما خیلی خوب توانست شرایط را برای آن ها تغییر دهد. بورنموث با یک امتیاز در انتهای جدول بود، اما با کسب چند پیروزی مهم و متوالی، حالا آن ها در رده یازدهم هستند. 

دکو در گذشته راجع به ایرائولا گفته بود: "ما هیچ حرکتی انجام نداده ایم. البته دوست داریم مربیانی مثل کلوپ، گواردیولا، آرتتا، ایرائولا، سرخیو کونسیسائو داشته باشیم، اما همگی آن ها با باشگاه هایشان قرارداد دارند."

4416