عملکرد درخشان کاظمیان و لیموچی؛ 8 گل برای ایرالکو زده‌اند

عملکرد درخشان کاظمیان و لیموچی؛ 8 گل برای ایرالکو زده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی – لیموچی و کاظمیان تقریبا نیمی از گل‌های این فصل آلومینیوم را به ثمر رسانده‌اند.

به گزارش فوتبالی، آلومینیوم که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر توانسته نتایج قابل قبولی را با هدایت مجتبی حسینی کسب کند و با 29 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی جای بگیرد تاکنون 19 بار موفق به گلزنی شده است که این تعداد 4 گل کمتر از گل‌های دریافتی‌اش است اما با این حال نکته ویژه‌ای در گل‌هایی که در لیگ بیست و سوم زده است دیده می‌شود.

سبزپوشان اراکی در فصل جاری 9 گلزن مختلف داشته‌اند که مهدی لیموچی و امین کاظمیان در بین این 9 نفر سهم بیشتری را داشته‌اند؛ این دو بازیکن که به خوبی موفق شدند اعتماد مجتبی حسینی را جلب کنند جمعا 8 گل به ثمر رسانده‌اند؛ یعنی بیش از دو سوم گل‌های آلومینیوم توسط این دو به ثمر رسیده شده است. همچنین اگر در نیم فصل دوم دو گل تماشایی امین نوری به تیم‌های پرسپولیس و نساجی را فاکتور بگیریم تمامی گل‌های ایرالکو به دست این دو نفر به ثمر رسیده شده است!

کاظمیان که نسبت به لیموچی بازی‌های کمتری را در لیگ بیست و سوم انجام داده و تنها در 12 مسابقه فرصت بازی کردن به دست آورده است موفق به زدن 3 گل شده که برای بازیکنی که در پست هافبک بازی می‌کند آماری ایده‌آلی به نظر می‌رسید. لیموچی هم که در این فصل به ستاره بی‌چون و ‌چرای سبزپوشان اراکی بدل شده و در 20 مسابقه موفق به زدن 5 گل شده است در اردوی فروردین ماه تیم ملی مزد بازی‌های خوب خود را گرفت و نظر امیر قلعه‌نویی برای دعوت شدن به تیم ملی را جلب کرد.

9098