پائولو مونترو گزینه جدید نیمکت یوونتوس

پائولو مونترو گزینه جدید نیمکت یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم جوانان یوونتوس گزینه جدید نیمکت بیانکونری در صورت خروج ماسیمیلیانو آلگری خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت پائولو مونترو مدافع سابق تیم یوونتوس و سرمربی تیم زیر ۱۹ سال بانوی پیر فوتبال ایتالیا آگاه شده که ممکن است در صورت اضطرار از او برای مربیگری تیم اول به صورت موقت دعوت شود و او نیز اعلام کرده در صورت نیاز آماده به همکاری با تیم اصلی است.

البته پیش از این گفته شد تیاگو موتا گزینه اول نیمکت یوونتوس است. تیاگو موتا به مدیران بولونیا گفته است که تیم های زیادی با او برای فصل آینده تماس گرفته اند و یکی از این تیم ها بانوی پیر فوتبال ایتالیا است زیرا تیاگو موتا اولویت این باشگاه است. البته اگر تیم خوب بولونیا جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را در فصل آتی کسب کند، تیاگو موتا می خواهد یک فصل دیگر در این تیم بماند.

پائولو مونترو یکی از با تعصب ترین مدافعان تاریخ بیانکونری و سرمربی کنونی زیر ۱۹ سال های یوونتوس آمار ۲۷۷ بازی که بیشترین بازی او برای یک باشگاه است را برای یوونتوس ثبت کرده که حاصل آن، ۶ گل ، ۱ پاس گل،  ۴۷ کارت زرد، ۴ اخراج ، ۲۲,۴۶۰ دقیقه بازی و فتح
 ۴ جام سری آ ، ۲ سوپرجام ایتالیا ، ۱ جام بین قاره ای ، ۱  جام لیگ قهرمانان اروپا ، ۱  سوپرجام یوفا و البته مدال نقره لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۳ بوده است.

۱۰۰۹