ستاره بارسلونا از ال‌کلاسیکو محروم نشد

ستاره بارسلونا از ال‌کلاسیکو محروم نشد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق پیش بینی ها، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت که روبرت لواندوفسکی را به خاطر پنج کارته شدن، فقط یک جلسه محروم کند و این بازیکن، بازی مقابل کادیز را از دست می دهد اما بدون مشکل به ال کلاسیکوی دوم اردیبهشت در ورزشگاه برنابئو می رسد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب لواندوفسکی عمدا مقابل لاس پالماس کارت زرد گرفت. این بازیکن در زمان تعویض شدنش عمدا وقت بازی را تلف کرد تا داور مجبور شود که به او کارت زرد نشان بدهد. بر اساس قوانین فوتبال اسپانیا، بازیکنانی که عمدا کارت زرد می گیرند تا محرومیتشان را جلو می اندازند، باید با یک جلسه محرومیت اضافی مواجه شوند و برخی تصور می کردند که لواندوفسکی از ال کلاسیکو محروم شود اما این اتفاق رخ ندهد. در حقیقت در فصل 21-2020 در موردی مشابه، گیامون از والنسیا با محرومیتی دو جلسه ای مواجه شده بود اما کمیته انضباطی تصمیم گرفت که با مهربانی بیشتری با لواندوفسکی برخورد کند و این بازیکن از ال کلاسیکو محروم نشد. 

ژائو کانسلو و اینیگو مارتینز دو بازیکن دیگری از بارسلونا بودند که مقابل لاس پالماس کارت زرد گرفتند و پنج کارته شدند تا آن ها هم بازی با کادیز را از دست بدهند اما کارت های آنها بخشی از جریان بازی بود و حساسیت کمتری در موردشان نسبت به مورد لواندوفسکی وجود داشت.

4125