بازیکن پرتغالی به گران‌ترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد تبدیل می‌شود؟

بازیکن پرتغالی به گران‌ترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد تبدیل می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد آماده است تا رکورد گران قیمت ترین بازیکن تاریخ خود را بشکند و ژائو نوس پدیده بنفیکا را به خدمت بگیرد تا در خط هافبک کنار برونو فرناندز بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، یونایتد شرایط این بازیکن 19 ساله را با دقت زیر نظر دارد و می خواهد او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد. نشریه پرتغالی "رکورد" گزارش داده است که شیاطین سرخ، استعدادیاب های خود را چندین بار در این فصل به پرتغال فرستاده اند تا بازیهای این بازیکن را از نزدیک تماشا کنند. آنها در نظر دارند که از نوس در کنار فرناندز در ترکیب استفاده کنند. 

در حال حاضر پل پوگبا گران ترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد است که شیاطین سرخ برای خرید او 105 میلیون یورو هزینه کردند و حالا ممکن است که با خرید نوس، آن رکورد را بشکنند و بازیکن پرتغالی را به گران ترین بازیکن تاریخشان تبدیل کنند. 

گفته می شود که بنفیکا برای فروش نوس، رقم فسخ قرارداد این بازیکن یعنی 120 میلیون یورو را طلب کرده است. البته ممکن است که آلوارو کارراس که در حال حاضر به صورت قرضی از یونایتد به بنفیکا رفته هم به بخشی از انتقال تبدیل شود و قراردادش به حالت قطعی در بیاید. 

4125