دو هدف اصلی بارسلونا برای تقویت خط هافبک مشخص شدند

دو هدف اصلی بارسلونا برای تقویت خط هافبک مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا برای تابستان پیش رو، خرید یک هافبک دفاعی باکیفیت و سطح جهانی است.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی سرخیو بوسکتس، بارسلونا نتوانست بازیکن باکیفیتی را به ترکیب خود اضافه کند تا جای خالی بوسکتس پر شود. هافبک باتجربه اسپانیایی در ابتدای فصل و پس از به پایان رسیدن قراردادش از بلوگرانا جدا شد و به اینتر میامی پیوست تا در کنار لیونل مسی و جوردی آلبا به ادامه دوران فوتبالش بپردازد.

اما بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نتوانست جانشینی درخور برای او به خدمت بگیرد. آن‌ها به سراغ یاشوا کیمیش و مارتین زوبیمندی رفتند، اما در نهایت به علت کمبود منابع مالی و البته قوانین سخت‌گیرانه لالیگا در زمینه فیرپلی مالی، باعث شد تا در نهایت اوریول رومئو با قیمتی ارزان از خیرونا جذب شود.

رومئو اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و حالا تبدیل به یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین بارسلونا شده است. در حال حاضر کریستنسن دانمارکی در این پست برای بارسلونا بازی می‌کند؛ اما حتی او هم نمی‌تواند گزینه‌ای مناسب برای آینده باشد.

به همین خاطر، مدیران بارسلونا تصمیم دارند تا در تابستان امسال به صورت جدی برای خرید یک هافبک دفاعی اقدام کنند. آن‌ها گزینه‌های زیادی را تحت نظر دارند که به شرایط اقتصادی باشگاه تا تابستان وابستگی دارد.

آمادو اونانای بلژیکی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های بارسلونا است؛ اما اگر ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا باقی بماند، ممکن است گزینه دیگری خریداری شود.

به گزارش نشریه اسپانیایی اسپورت، اونانا در صدر لیست بارسلونا برای تقویت خط هافبک قرار دارد، قیمت او 50-60 میلیون است، اما اگر ژاوی ادامه دهد، زوبیمندی را ترجیح می‌دهد که قیمت او به اندازه اونانا است.

1428