حسین طیبی در کنار بزرگان فوتسال جهان

حسین طیبی در کنار بزرگان فوتسال جهان

پایگاه خبری فوتبالی- سایت فیفا نوشت: حسین طیبی بهترین بازیکن پالماست و در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در کنار بزرگان فوتسال جهان به میدان می‌رود. 

به گزارش فوتبالی، حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که در باشگاه پالما اسپانیا حضور دارد، سال گذشته با این تیم توانست قهرمان لیگ اسپانیا و قهرمان لیگ اروپا شود.

کاپیتان تیم ملی ایران سال‌هاست با حضورش در لیگ اروپا توانسته نظر کارشناسان جهان را به خودش جلب کند.

حالا بار دیگر درخشش کاپیتان تیم ملی در لیگ اروپا باعث شده که فیفا با توجه به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا -که قرار است در اردیبهشت در ایروان آذربایجان بین تیم های مایورکا پالما اسپانیا و بنفیکا پرتغال برگزار شود- واکنش نشان دهد و بنویسد که حسین طیبی بهترین بازیکن پالماست و می‌تواند بار دیگر با درخشش خود در لیگ قهرمانان همچنان نظر کارشناسان فوتسال دنیا را به خود جلب کند.

این دو تیم در فصل گذشته در لیگ قهرمانان در فینال با مصاف هم رفتند و با هنرنمایی طیبی، ملی پوش ایرانی در لیگ قهرمانان پالما توانست با شکست نماینده پرتغال قهرمان لیگ اروپا شود. 

حالا بار دیگر کاپیتان تیم ملی کشورمان قرار است در کنار چند ستاره دیگر فوتسال دنیا نظیر پیتو، تاینان، الکس مرلیم، کوئیلو، دایگو و... به میدان برود و حضور برترین‌های فوتسال جهان می تواند حساسیت این بازی را حسابی بالا ببرد.

دیدارهای نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا 3 می (15 اردیبهشت) پیگیری می‌شود و فینال این رقابت‌ها 5 می (17 اردیبهشت) خواهد بود.

7474