ماجرای بازیکن استقلال خوزستان که به هپاتیت B مبتلا بود

ماجرای بازیکن استقلال خوزستان که به هپاتیت B مبتلا بود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل استقلال خوزستان گفت: ابتدا که با «چاوز» قرارداد همکاری به امضا رساندیم بیماری وی مشخص نشده بود اما با گذشت چند روز از ایفمارک به ما اعلام کردند که او دچار هپاتیت B است.

به گزارش فوتبالی، امیدعلی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص بیماری هپاتیت B «چاوز» بازیکن اکوادوری که منجر به فسخ قرارداد با این بازیکن شد، توضیح داد: اگر شرایط به گونه‌ای پیش می‌رفت که چاوز در تیم باقی می‌ماند او به یکی از خریدهای خارجی با کیفیت در لیگ برتر تبدیل می‌شد. چاوز سابقه حضور در تیم زیر ۲۳ اکوادور را داشت و پیش از عقد قرارداد با ما عضو تیم بارسلونا اکوادور بود ابتدا که با او قرارداد همکاری به امضا رساندیم بیماری وی مشخص نشده بود اما با گذشت چند روز از ایفمارک به ما اعلام کردند که او دچار هپاتیت B است.

او افزود: با این حال ما مدتی صبر کردیم تا شاید تحت مراقبت‌هایی بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم اما پزشکان این اجازه را به ما ندادند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با چاوز قطع همکاری کنیم.

نجفی در خصوص احتمال شکایت چاوز به فیفا بابت پرداخت مطالبات خود از استقلال خوزستان گفت: نه چنین مسأله‌ای اصلاً امکان پذیر نیست زیرا باشگاه استقلال خوزستان دارای یک مشاور حقوقی خارجی است که پس از اینکه متوجه بیماری چاوز شدیم با صحبت‌هایی که با وکیل خودمان داشتیم از چاوز رضایت نامه گرفتیم و جدایی این بازیکن در صلح کامل انجام شد و او نمی‌تواند از ما به دادگاه‌های بین‌المللی شکایت کند.

7474