رئال مادرید ۲ - اتلتیک بیلبائو ۰؛ یکه تازی مادریدی ها در صدر جدول لالیگا

رئال مادرید ۲ - اتلتیک بیلبائو ۰؛ یکه تازی مادریدی ها در صدر جدول لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۰ رقابت های لالیگا اسپانیا با برتری خانگی برای رئال مادرید برابر اتلتیک بیلبائو پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم رئال مادرید تیم صدرنشین جدول رقابت های لالیگا اسپانیا در هفته ۳۰ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود یعنی سانتیاگو برنابئو به مصاف تیم اتلتیک بیلبائو رفت و یک برتری مهم را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول رئال مادرید میزبان خیلی زود و در دقیقه ۸ توسط رودریگو و روی پاس براهیم دیاز به گل اول خود رسید و همین یک گل برتری برای مادریدی ها تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان کارلو آنچلوتی با نتیجه ۱-۰ نیمه اول را از شاگردان ارنستو والورده ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران سفید پوش شهر مادرید که البته در این دیدار از کیت های جدید خود استفاده می کردند، بود و هافبک های خلاق رئال مادرید بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند و در نهایت در دقیقه ۷۳ فشار رئال مادرید جواب داد و این بار هم رودریگو بود که روی پاس جود بلینگام گل دوم خود و تیم خود را زد تا در نهایت این بازی با حساب ۲-۰ به سود تیم رئال مادرید میزبان به پایان برسد.

با برد رئال مادرید این تیم با ۷۵ امتیاز کماکان تیم صدرنشین جدول لالیگا اسپانیا باقی ماند و اتلتیک بیلبائو هم با ۵۶ امتیاز تیم رده چهارم جدول لیگ اسپانیا لقب گرفت.

۱۰۰۹