اعتراف جالب سرمربی بایرن مونیخ به قهرمانی لورکوزن

اعتراف جالب سرمربی بایرن مونیخ به قهرمانی لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ پذیرفت که  ژابی آلونسو و لورکوزن قهرمان بوندسلیگا می شوند و گفت:" دیگر امیدی ندارم."

به گزارش فوتبالی، توخل پس از شکست بایرن مونیخ مقابل دورتموند با نتیجه دو بر صفر گفت که تیمش از جدال قهرمانی بوندسلیگا خارج شده است.  در حقیقت دورتموند در این بازی با گل کریم آدیمی در دقیقه دهم پیش افتاد. تلاش های بایرن برای جبران گل خورده نتیجه ای در بر نداشت و یولیان ریرسون در دقیقه 83 گل دوم را برای دورتموند به ثمر رساند تا بایرن برای اولین بار از آوریل 2014 تا کنون، در خانه در بوندسلیگا مقابل دورتموند شکست بخورد. 

در پایان بازی، توخل سرمربی بایرن مونیخ پذیرفت که تیمش شانسی برای کسب بوندسلیگا ندارد. وی در مصاحبه با اسکای آلمان در این باره که آیا لورکوزن قهرمان بوندسلیگا می شود، گفت:"بله، قطعا. این مشخص است: دیگر امیدی ندارم. پس از بازی امروز، نیازی نیست که چیز دیگری به شما بگویم. چند امتیاز عقب افتاده ایم؟ سیزده امتیاز؟" 

بایرن مونیخ پس از یازده سال متوالی قهرمانی بوندسلیگا بالاخره به نظر می رسد که جام را به تیمی دیگر واگذار خواهد کرد. لورکوزن در مقابل هوفنهایم با نتیجه دو بر یک پیروز شد و حالا با کسب فقط هشت امتیاز از هفت بازی آینده، قهرمانی خود در لیگ آلمان را قطعی می کند. 

4125