تصویر هری کین در آخرین فصلی که بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا نشد!

تصویر هری کین در آخرین فصلی که بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا نشد!

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال قهرمانی بایرن مونیخ در شب شکست در بازی حساس مقابل دورتموند به کمترین میزان رسید.

به گزارش فوتبالی، با توجه به شکست بایرن مونیخ و پیروزی بایرلورکوزن در هفته ۲۷ بوندسلیگا به نظر می رسد بایرن مونیخ پس از بیش از ۱۰ سال باید با قهرمانی فوتبال آلمان خداحافظی کند. اما نکته جالب اینجا است که آخرین باری که بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا نشده بود، هری کین به صورت قرضی در میلوال بازی میکرد و هنوز فرصت درخشش در تیم تاتنهام را هم پیدا نکرده بود!

تنها فصولی که بایرن مونیخ در قرن جارب قهرمان بوندس‌لیگا نشده شامل فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۲ که بورسیا دورتموند با مربیگری ماتیاس سامر قهرمان شد، فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ که وردربرمن با مربیگری توماس شاف اسطوره مربیگری خود قهرمان شد، فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۷ که اشتوتگارت با مربیگری آرمین فه و درخشش ماریو گومز قهرمان شد، فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ که وولفسبورگ با مربیگری فلیکس ماگات و درخشش ادین ژکو گرافیته قهرمان شد، فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ که بورسیا دورتموند با مربیگری یورگن کلوپ محبوب قهرمان شد و فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ که باز هم بورسیا دورتموند با مربیگری یورگن کلوپ قهرمانی خود را تکرار کرد، بودند.

البته فصل گذشته هم بایرن مونیخ با خوش شانسی و در هفته آخر و با لغزش دورتموند قهرمانی را از آن خود کرد ولی در این فصل داستان بسیار متفاوت است. شاید نحسی هری کین این بار گریبان بایرن مونیخ را گرفته باشد!

۱۰۰۹