توخل به رکورد ۱۰ ساله عدم پیروزی دورتموند در مونیخ پایان داد!

توخل به رکورد ۱۰ ساله عدم پیروزی دورتموند در مونیخ پایان داد!

پایگاه خبری فوتبالی- دورتموند با شکست بایرن مونیخ در آلیانز آرنا به رکورد ۱۰ ساله عدم پیروزی در این ورزشگاه پایان داد.

به گزارش فوتبالی، در شبی که باخت بایرن مونیخ مقابل دورتموند باعث ناامیدی هواداران این تیم از قهرمانی مجدد در بوندسلیگا و در مقابل شادی هوادارن بایرلورکوزن بابت بالا رفتن شانس قهرمانی تیم تحت هدایت ژابی آلونسو شد دورتموند به یک طلسم ۱۰ ساله پایان داد. زنبورهای فوتبال آلمان پس از بیش از ۳۶۴۰ روز موفق شدند در رقابت های  بوندسلیگا، در ورزشگاه آلیانز آرنا مونیخ به برتری دست پیدا کنند. زردپوشان محبوب آلمان آخرین بار در ماه آپریل ۲۰۱۴ و در جریان پیروزی ۳-۰، طعم برد را در ورزشگاه خانگی تیم اول شهر مونیخ چشیده بودند و پس از آن، همواره در سفر به این شهر یک تیم بازنده محسوب می‌شدند.

همانطور که اشاره شد آخرین باری که دورتموند موفق به شکست بایرن مونیخ در شهر مونیخ شد به حدود ۱۰ سال برمیگردد. نکته عجیب اینجا است که تیم دورتموند طی ۱۱ بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها شامل بوندسلیگا، دی اف بی پوکال و سوپر کاپ آلمان هرگز مقابل بایرن مونیخ به پیروزی نرسیده بودند و حاصل این ۱۱ تقابل شامل ۱۰ شکست و ۱ تساوی برای دورتموند بوده است.

آخرین باخت بایرن مونیخ مقابل دورتموند به نوامبر ۲۰۱۸ بر می گردد یعنی زمانی‌ که نیکو کواچ مربی بایرن مونیخ و توماس توخل مربی دورتموند بود.

۱۰۰۹