کابوس بایرن مونیخ و توخل تکمیل شد؛ چشمک لورکوزن به قهرمانی

کابوس بایرن مونیخ و توخل تکمیل شد؛ چشمک لورکوزن به قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در ادامه فصل فاجعه بارش در خانه مقابل دورتموند با نتیجه دو بر صفر باخت تا قهرمانی بوندسلیگا را تقریبا تقدیم لورکوزن کند.

به گزارش فوتبالی، قهرمانی لورکوزن در بوندسلیگا قابل پیش بینی به نظر می رسید اما با شکست بایرن مونیخ مقابل دورتموند، تکلیف لیگ آلمان تقریبا مشخص شده است. در واقع لورکوزن فقط با کسب هشت امتیاز از هفت بازی آینده، قهرمان بوندسلیگا می شود و هیچ بعید نیست که آنها با کسب سه پیروزی در سه بازی آینده، قهرمانی زودهنگام خود را جشن بگیرند. در نقطه مقابل بایرن مونیخ حالا باید نگران از دست دادن رتبه دوم باشد.  در واقع اگر اشتوتگارت در بازی بعدی خود پیروز شود، به یک امتیازی بایرن مونیخ می رسد و بایرنی ها حتی کسب رتبه دوم را هم در خطر خواهند دید. بایرن در حال حاضر سیزده امتیاز تا لورکوزن فاصله دارد آن هم در حالی که فقط هفت بازی تا پایان فصل باقی مانده است. دورتموند از سویی با این پیروزی شیرین، 53 امتیازی شد و رتبه چهارم را حفظ کرد.

دورتموند در این بازی با گلهای آدیمی و ریرسون با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد. هری کین در آخرین ثانیه ها یکی از گلها را جبران کرد اما بدشانس بود که گلش توسط داور ویدیویی مردود شد. در واقع به جز مهاجم انگلیسی در این فصل هیچ چیزی برای بایرن مونیخ خوب پیش نرفته است!

4125