رکوردشکنی ستاره جوان انگلیسی در دیدار چلسی و برنلی

رکوردشکنی ستاره جوان انگلیسی در دیدار چلسی و برنلی

پایگاه خبری فوتبالی- کول پالمر با گلزنی در دیدار امروز چلسی مقابل برنلی یک رکورد خاص برای خود به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی، کول پالمر را باید یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال انگلیس و اروپا بدانیم. ستاره جوان آبی‌های لندن در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی 2023 منچسترسیتی را به مقصد چلسی ترک کرد. شاید خوش‌بین‎‌ترین هوادار چلسی هم فکرش را نمی‌کرد پالمر خیلی زود بتواند با شرایط تیم و شهر جدید انطباق پیدا کند.

پالمر در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. او تحت تاثیر نتایج ضعیف چلسی در این فصل قرار نگرفت و توانست با عملکرد درخشان خود، به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت شود و احتمالا یکی از بازیکنان حاضر در جام ملت‌های اروپا هم باشد.

اگر کسی بگوید او بهترین بازیکن این فصل چلسی بوده پر بی‌راه نگفته است. در فصلی که خیلی از بازیکنان چلسی نتوانستند انتظارات را برآورده کند، پالمر در خیلی از بازی‌ها نقش ناجی را ایفا کرده است.

او حالا با گلزنی در برابر برنلی در دیدار امروز، تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ چلسی شد که به رکورد 20 گل و پاس گل دست پیدا می‌کند. ستاره جوان انگلیسی در نیمه نخست دیدار تیمش مقابل برنلی، موفق شد با یک ضربه چیپ تماشایی، دروازه حریف را از روی نقطه پنالتی باز کند.

خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند که اگر همه بازیکنان چلسی بتوانند خودشان را به سطح کول پالمر نزدیک کنند، خیلی از مشکلات چلسی مرتفع خواهد شد. او به بهترین شکل توانسته جای خالی کای هاورتز و میسون مونت را برای هواداران چلسی پر کرده است.

1428