عکس؛ تمجید اندریک از هم‌تیمی مادریدی خود

عکس؛ تمجید اندریک از هم‌تیمی مادریدی خود

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک، بازیکن برزیلی رئال مادرید که از تابستان به جمع کهکشانی ها اضافه خواهد شد، پس از به ثمر رساندن گل پیروزی برزیل مقابل انگلیس، جود بلینگهام، هم تیمی آینده خود را به عنوان یک "فوق ستاره" ستود.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 17 ساله برزیلی روز شنبه تنها گل بازی را در ومبلی به ثمر رساند و باعث پیروزی تیم ملی کشورش مقابل سه‌شیرهای انگلیسی شد. این نوجوان خوش آتیه که قرار است تابستان امسال وقتی 18 ساله شد از پالمیراس برزیل به رئال مادرید بپیوندد، در اینستاگرام این پیروزی را جشن گرفت و پس از خوش و بش با هم‌تیمی آینده‌اش در رئال مادرید، در یک پست اینستاگرامی، از جود بلینگهام تمجید کرد.

در استوری اینستاگرام این ستاره برزیلی، او عکسی از خود و بلینگهام - که تابستان گذشته از بروسیا دورتموند به رئال مادرید آمد - منتشر کرد و درحالیکه بلینگهام را در آغوش کشیده بود، در توضیح این عکس با اشاره به او نوشت: "فوق ستاره"

اندریک به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین ستاره‌های در حال ظهور برزیل شناخته می‌شود و در بازی مقابل انگلیس، خوش درخشید. ستاره بخت او زمانی پرنورتر شد که سرانجام پس از توافق با پالمیراس در سال 2022، با مادریدی‌ها پیوند خورد و غول‌های اسپانیایی موافقت کردند بند فسخ قرارداد او به مبلغ 60 میلیون یورو را بپردازند.

این استعداد برزیلی که اولین گل خود را برای کشورش در سومین بازی ملی خود مقابل سه‌شیرها به ثمر رساند، می‌تواند در پایان بازی‌های دوستانه بین‌المللی در مقابل اسپانیا دوباره برای تیم ملی برزیل به میدان برود.

1369