علاقه دو تیم انگلیسی به جذب ستاره بارسلونا

علاقه دو تیم انگلیسی به جذب ستاره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم های منچستریونایتد و نیوکاسل، آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی بارسلونا را زیر نظر گرفته اند و می خواهند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده برای خرید او اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، هر دو تیم منچستریونایتد و نیوکاسل در این فصل با مشکل مصدومیت مدافعانشان روبرو شده اند. لیساندرو مارتینز، هری مگوایر، رافائل واران، ویکتور لیندلوف و جانی اوانز 5 مدافع اریک تن هاگ در این فصل هستند که هر 5 نفر در طول فصل دچار مصدومیت های متعددی شدند و بازی های زیادی را از دست دادند و حالا تن هاگ می خواهد برای تقویت دفاع خود در فصل آینده، مدافع دانمارکی بارسلونا را جذب کند. 

به نقل از اسپورت، بارسلونا برای مشکلات فیرپلی مالی خود، مجبور است تا چندتا از ستارگانش را به فروش برساند و گفته می شود که لاپورتا مشکلی با فروش کریستنسن ندارد، اما خواسته های ستاره سابق چلسی نیز مهم است و باید دید که کریستنسن می خواهد به فوتبالش در اسپانیا دهد یا خیر. 

یونایتد در دو فصل اخیر نیز می خواست فرنکی دی یونگ را از بارسلونا به خدمت بگیرد و در حالی که مدیران بارسا نیز با فروش این ستاره هلندی موافق بودند، اما دی یونگ تمایلی به خروج از نیوکمپ نداشت و در بارسا ماندگار شد.

4416