دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید باز هم بر لبۀ پرتگاه

دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید باز هم بر لبۀ پرتگاه

پایگاه فوتبالی- به نظر می‌رسید تیبو کورتوا دورۀ نقاهت خود را به پایان رسانده باشد اما بار دیگر درمورد وضعیت سلامتی او حرف و حدیثی به میان آمده چراکه در تمرین بعد از ظهر امروز، زمین را گریان ترک کرد.

دروازه‌بان 31 سالۀ لوس بلانکوس، درست سه روز قبل از اولین بازی رئال در فصل گذشته از ناحیۀ رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و بعد از عمل جراحی و ماه‌ها ریکاوری، دوباره نگرانی‌هایی مبنی بر آسیب‌دیدگی شدید دیگری به وجود آمده. به نقل از مجلۀ مارکا، شدت آسیب‌دیدگی او هنوز مشخص نیست اما واکنش کورتوا زنگ خطر را برای کهکشانی‌ها به صدا درآورد.

کادر درمانی باشگاه می‌گوید آسیب‌دیدگی از ناحیۀ رباط صلیبی نیست. این بار مینیسک زانوی راست او دچار مصدومیت شده. با اینکه هنوز نتایج قطعی آزمایشات اعلام نشده، به نظر می‌رسد که او باید دوباره عمل جراحی کند تا بهتر شود. عمل جراحی مشکل کار نیست، بلکه کورتوا بعد از ناکام ماندن در برگشت به تیمش روحیۀ خوبی ندارد. عموما دوران نقاهت چیزی بین شش هفته تا سه ماه طول می‌کشد و این باعث می‌شود تا آخر فصل نتواند بازی کند.

با تمرین‌های بی‌وقفۀ او، قرار بود در هفته‌های آتی کورتوا به میادین برگردد. تا زمان برگشتن کورتوا، آندری لونین سنگربان رئال خواهد بود و در غیاب بهترین دروازه‌بان این فصل، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده. او همچنین در رقابت با کپا برای این پست، او را از میدان خارج کرد. لونین در این فصل چندین مهار خارق‌العاده از خود به جای گذاشته که مهم‌ترین آن در لیگ قهرمانان و در برابر آربی لایپزیش بود.