نظر واقعی هازارد در مورد دوران حضورش در رئال مادرید

نظر واقعی هازارد در مورد دوران حضورش در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد اسطوره چلسی می گوید که از بازنشستگی از دنیای فوتبال پشیمان نیست و ادعا می کند که از دوران حضورش در رئال مادرید لذت برده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید برای مدت بسیاری خواهان جذب ادن هازارد از چلسی بود و سرانجام در سال 2019 به هدفش رسید، اما دوران ستاره بلژیکی در سانتیاگو برنابئو، کوتاه و کابوس وار بود. او در فصل 2022-23 با وجود باقی ماندن یک سال از قراردادش، از لوس بلانکوس جدا شد و در زمان بازی کردنش، تنها 7 گل به ثمر رساند. او به خاطر مصدومیت های متوالی و همچنین دور بودن از آمادگی، مورد حمله رسانه ها و هواداران رئال قرار گرفت. 

وینگر سابق چلسی در مصاحبه ای با The Standard گفت: "بازی کردن در لباس رئال مادرید، رویای من بود. حتی با اینکه داستان پایان خوشی نداشت و مصدومیت های زیادی برای رخ داد، باز هم می گویم که آرزوی بازی کردن در لباس رئال را داشتم. وقتی به عقب نگاه می کنم، عکس هایی از خودم در پیراهن رئال مادرید می کنم و به خودم افتخار می کنم."

"بازنشستگی؟ من به خاطر مصدومیت های فراوان، تصمیم به خداحافظی گرفتم و هیچ حسرتی ندارم. کمی دلتنگ فوتبال شده ام، اما حالا با خانواده ام وقت می گذرانم."

4416