اطمینان پیکه از بازگشت گواردیولا به بارسلونا

اطمینان پیکه از بازگشت گواردیولا به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه ستاره سابق بارسلونا ایمان دارد که در آینده، پپ گواردیولا را روی نیمکت بارسا خواهد دید. 

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی و میکل آرتتا سرمربی آرسنال، دو نفری هستند که هواداران بارسا دوست دارند به عنوان جانشین ژاوی هرناندز روی نیمکت ببینند. سرمربی فعلی بارسا در ماه ژانویه اعلام کرد که در پایان فصل، از سمتش کناره گیری خواهد کرد. پیکه همچنین ادعا کرد که گواردیولا پس از اتمام قراردادش در منچسترسیتی در سال 2025، به بارسلونا بازخواهد گشت. 

به نقل از سایت گل، پیکه به The Times گفت: "شما برای اینکه مربی بارسلونا شوید، باید تفکرات و اندیشه های خاصی داشته باشید و طرز بازی بارسا را بفهمید. بهترین گزینه ها برای ژاوی، پپ گواردیولا و میکل آرتتا هستند. گواردیولا در گذشته نیز در بارسا مربیگری کرده و به نظرم آرتتا نیز یک گزینه بسیار خوب محسوب می شود. آرتتا بازی بارسا را درک می کند و در گذشته نیز برای این باشگاه بازی کرده است."

"آیا گواردیولا واقعاً به بارسا برمی گردد؟ باید از خودش بپرسید. من بعضی وقت ها با او صحبت می کنم و مطمئن هستم که هواداران بارسلونا از بازگشت پپ خوشحال خواهند شد."

پپ در بین سال های 2008 تا 2012 سرمربی بارسا بود و موفق شد 14 جام از جمله 3 قهرمانی لالیگا و 2 قهرمانی چمپیونز لیگ به دست بیاورد.

4416